Snusfri!

Då har man gått snusfri i en månad, då jag även började banta! Kan va bra att ta två flugor i en smäll ibland. Jävligt jobbigt om jag slutat snusa o börjat käka massa godis istället... Kaos. Nu är alltså meningen att jag ska gå ner ungefär 20 kg, även om jag kommer titta mest på kroppen hur den ser ut. Om mina lår blir fasta och mitt sidfläsk försvinner (och lite annat smått o mindre gott) men att vågen står på lika många kilon, så skiter jag faktiskt i det. Men jag ska bli smal och det ska få ta upp till ett år. Så jag tänker inte tro att de ska ramla av mig på en månad som alldeles för många tror. Varför detta nu då? Jo, vem fan vill vara tjock? Jag kan inte tänka mig att någon helhjärtat vill vara tjock! Ok, vill de det so fine. Men jag ska inte övertala mig själv att jag är fin som jag är bla bla bla. Jag tänker heller inte säga att jag har stor benstomme, för det kvittar faktiskt hur stor benstomme man har så ska det faktiskt inte behöva vara något som dallrar för det. Ben, bara det fett som behövs och sedan skinn på det. Då blir det inget daller! Nu tittar jag bara på fakta och jag vill inte se ut som jag gör. Gott så.
Men det var inte detta jag skulle prata om. Jag skulle prata om att jag är snusfri! Jag har alltid tyckt att folk är så duktiga som slutar röka o så. Och det ska ju tydligen vara svårare att sluta snusa. Visst, man kanske har olika hög halt av beroende-gen eller nåt annat sånt konstigt, men ändå! Vad klagar folk över? Va fan, det är väl bara att bestämma sig! Klart att det kan gå åt helvete, det är inte det jag säger. Jag vet inte om jag kommer börja snusa igen, men ja slutade och det var inte så jävla svårt. Ok, ni därute som vill snusa eller röka ni får det! Absolut, det säger jag inget om. För vill man det så är det helt ok. Men vill man inte snusa eller röka, utan bara gnäller om att man BORDE sluta så kan man dra åt h%&ve&¤. Gör något åt saken istället! Sitt inte bara där utan sluta köp paketet eller dosan. Alla de jag sett som fått världens kredd för att de slutat röka. Hallå! Skulle ja få nån jävla kredd eller? Ne, och jag begär inget heller! Va fan, det räcker väl med att jag slipper att tappa tänderna när jag är 35 liksom. Haha, nej nu överdrev jag. Men ni fattar vad jag menar va?
Oj, det var inte meningen att detta skulle bli ett sånt aggressivt inlägg. Men sånt händer det med! Kom igen nu. Bli av med alla extra kilon och de beroendeframkallande grejjerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0