Önskning 1

    

När folk ringer och frågar vad jag önskar mig när jag fyller år så har jag oftast ingen aning.
Därför kom jag på denna smarta idé med att skriva ner det här på bloggen när jag kommer på något. Jag är ute i ganska god tid, eftersom jag fyller i slutet på maj, men detär ju perfekt! Då kan ja bara säga till dem att de går in på min blogg o kollar. Sen får de fixa så att de inte köper samma saker!
Detta underbara ting är i alla fall från tartdecor.se och är en riktig favorit hos mig. Den är så fin! Och kom ihåg, man behöver inte göra sockermuffins. Man kan göra matmuffins!

Kommentarer
Postat av: Plingan

Ingen dum idé att skriva önskelistan på bloggen:). Trevligt att se att du uppdaterar den mera nu. hehe. kram

2009-03-15 @ 07:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0