Leggings!



Jag vet att jag ligger efter när det gäller mode på denna grej. Och det skiter jag faktiskt i. Jag kan nämligen inte sluta älska skinnleggings och silverleggings! Skinnleggings (eller latexleggings är det ju mer) går väl säkert att använda enligt "modemänniskor". Men jag är så förälskad i silverleggings så jag bryr mig inte ett smack! Varför har jag då inte köpt några? Jag har ingen aning. Men det kan bero på att de ska vara alldeles speciella och jag hoppas innerligt att jag kan vinna dessa speciella leggings på tradera. För jag vet inte hur jag ska kunna fortsätta att leva utan dessa. Det är ett under att jag klarat mig såpas länge...

Kommentarer
Postat av: K, 20

i have a pair of silver leggings and i must say that they're adorable. they bring so much attention and are very comfortable :) you should definetely get yours!

2009-04-12 @ 14:21:47
Postat av: celine

Fina byxor

2009-04-16 @ 16:19:06
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0