Jag är överallt...

Nu är jag så där kass på att uppdatera min blogg igen. Kan bero på att jag flänger överallt just nu. Jag är på det ena stället en sekund och på ett annat ställe nästa sekund.
Nu ska jag ta det lugnt. Jag vet att det inte kommer hända, men det är skönt att säga så i alla fall. Och vad är det som händer när jag flänger runt hela tiden? Vad är det jag brukar göra när ja gör allt och vill slappna av? Jo, jag intar lite nikotin. Men det går ju inte nu när jag slutat med snuset! Tar jag en snus så är jag fast igen och tar jag en cigg så piper det så jobbigt i bröstet på mig. Man riktigt känner hur flimmerhåren lägger sig ner i luftstrupen. Fan, va gör man då? Dricker kaffe konstant så man får knallgula tänder istället? Haha, pest eller kolera. Undrar hur farligt det är med supersvaga cigg? Kan det vara så att det inte är så farligt? Ehh, förmodligen är det farligt. Eller det är snarare farligt att försöka inbilla sig att det INTE skulle vara farligt. Men å andra sidan så kan man ju få cancer av allt. Redan när man går utanför dörren och andas in luft som består av ganska mycket avgaser så kan man få cancer. Mellan 300-2000 människor per år får cancer för att bl.a bilar släpper ut så mycket avgaser. Då kanske det inte är så farligt med en cigg ändå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild du har



Besök gärna www.bejjoochmejjo.blogg.se

2009-04-19 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0