1000 apor...

1000 apor är Sveriges största humorsite, eller? Jag kan inte komma ihåg att jag har gått in på sidan, kollat på något och sedan skrattat helhjärtat. Jag kan ha småfnittrat någon gång så där mest för att vara snäll, men inte något speciellt mer. Visst, jag har väl inte kollat och läst precis allt men jag börjar fundera på hur bra humor Sverige egentligen har om denna site är den största. Har jag någon konstig humor som ingen annan kanske tycker är kul? Men idag blev jag glad när jag gick in på sidan. Det var så att jag tryckte på ett klipp och så blev det fel på sidan! Och det var inte just att det blev fel på sidan som var kul, utan deras felmeddelande.

Felmeddelande 404

Det har uppstått ett fel i din hjärna.
Du försöker titta på en sida som inte existerar.
Ditt dumma as. Skriv om, skriv rätt.

Haha, detta är humor på hög nivå! Om man gjorde en sida som hade sådan humor, då kan vi snacka HUMORSITE!
Låt Börje vara ifred och gör något nyttigt med er site gubbar!

Kommentarer
Postat av: sara

du ser ju ut som en 30 åring på bilden du har (tål du kretik?)

asså kan du typ kommentera min blogg tack!! XD

2009-04-16 @ 23:34:43
URL: http://lovesarizz.blogg.se/
Postat av: B

Fin blogg:)

2009-04-19 @ 10:51:49
URL: http://bellaright.blogg.se/
Postat av: isra

Frågestund på min blogg <3 fråga va du vill

2009-04-30 @ 22:46:46
URL: http://israas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0